Despre Clinica

Clinica este dotata cu aparatura moderna iar personalul incadrat are o inalta pregatire de specialitate si o vasta experienta profesionala.

Prioritatea clinicii este reprezentata de pacienti. Serviciile medicale oferite de noi urmaresc tratarea bolnavilor, ingrijirea si mentinerea sanatatii, in conditii de igiena perfecta si confort maxim. In acest context, pacientii clinicii, ce reprezinta centrul atentiei noastre, beneficiaza de controale medicale preventive destinate mentinerii starii de sanatate si de diagnosticare si tratament curativ modern pentru restabilirea sanatatii.

Informatii Generale

Noutati

Ceaiul verde acţionează impotriva cancerului de colon

            Ceaiul verde combate cancerul colorectal, potrivit unui experiment realizat recent. După cum informează Reuters.co.uk, un grup de cercetători americani a demonstrat că preparatul standardizat al polifenolului din ceai verde (polifenol E) limitează creşterea tumorilor colorectale. Experimentul a fost realizat pe şoareci expuşi la o substanţă care conduce la apariţia cancerului.

            “Am descoperit că şoarecii a căror dietă a inclus polifenol E au prezentat o probabilitate de mai puţin de 50 la sută de a dezvolta cancer de colon, faţă de aceia care au avut un alt tip de dietă”, a declarat doctorul Hang Xiao, de la Şcoala de Farmacie “Ernest Mario”, Universitatea Rutgers, New Jersey. De asemenea, el a precizat că rezultatele obţinute de echipa sa sunt similare cu cele obţinute in teste anterioare realizate in Shanghai , privind asocierea intre consumul de ceai verde şi dezvoltatea cancerului de colon.
            Pe fondul experimentului, Xiao şi colegii săi au injectat şoarecii cu azoximetan, o substanţă care produce tumori colorectale. Apoi au hrănit animalele cu alimente avand un conţinut ridicat de grăsimi, timp de 34 de săptămani. In dieta unuia dintre grupuri a fost inclus şi polifenol E, cantitatea administrată animalelor fiind de aproximativ 4-6 căni de ceai pe zi.
            S-a constatat că polifenol E a scăzut atat numărul tumorilor cat şi dimensiunea tumorilor rămase, la şoarecii cărora le-a fost administrată această substanţă.
“In cadrul grupului netratat, 67 la sută dintre şoareci au dezvoltat tumori maligne, in timp ce in grupul care a primit ceai verde, doar 27 la sută dintre şoareci au prezentat tumori maligne. Insă cel mai important rezultat a fost că in cazul şoarecilor trataţi cu polifenon E numărul tumorilor maligne a scăzut cu 80 la sută, per individ”, a declarat Hang Xiao.
            Potrivit sursei citate, rezultatele acestui studiu au fost prezentate in cadrul celei de-a şasea ediţii a Conferinţei Intenaţionale despre Frontierele in Pevenirea Cancerului, sponsorizată de Asociaţia Americană pentru Studiul Cancerului.
Dragan Group